Kinizsis diákok ismerkedése a Vajdasággal

Kirándulás Abonyba és környékén

2018. június 11. - Kinizsi Gimnázium

Türelmetlenül vártuk június elseje reggelén,hogy végre elinduljon a buszunk és elkezdődjön a kis kalandunk.Az egész napot átutaztuk,végül megérkeztünk fáradtan,de annál lelkesebben szálláshelyünkre Cegléden.Szombaton nagy izgalommal látogattunk el Abonyba,testvériskolánkhoz,hogy újra láthassunk néhány új ismerős arcot,és,hogy abonyi barátainkkal együtt felfedezzük Budapestet.Rengeteg helyen voltunk:Mátyás templom,Halászbástya,Parlament,legjobban a dunai hajókázást élveztem.Vasárnap istentiszteleten voltunk,majd a Kutyakaparó csárdába,ahol Petőfi Sándor is megfordult számos alkalommal,ezután ellátogattunk Kecskemétre és megnéztük látnivalóit,nekem személy szerint leginkább a Cifra Palota tetszett,mindezek után voltunka ceglédi Kossuth Múzeumba ahol rengeteg új dolgot tudtunk meg Kossuth Lajos életéről.Hétfőn pedig megemlékeztünk a Trianoni békeszerződésről egy kis közös műsor keretén belül és kedves abonyi barátaink  a Vadászháznál nagyon finom ételekkel,és egy hangulatos búcsúbulival búcsúztattak bennünket.Nagyszerűen telt ez a pár nap,felejthetelen élményekkel tértünk haza.Nagyon örvendek,hogy részese lehettem ennek az élménynek,és,hogy megismerhettelek benneteket.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.